Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Wiemy, o której zagramy w Dead Space Remake i kiedy ruszy preaload
W 2008 roku światło dzienne ujrzał horror Dead Space. Dzieło, nad którym pieczę sprawował Glen Schofield (późniejszy autor The Callisto Protocol), zaskarbiło sobie serca rzeszy graczy na całym świecie. Nic więc dziwnego, że EA Motive zdecydowało się dać drugie życie tej flagowej produkcji. Efektem tego jest Dead Space Remake.

Aby fani gry na spokojnie mogli się przygotować do oficjalnej premiery, deweloperzy udostępnili kilka kluczowych informacji, z jakimi każdy zainteresowany powinien się zapoznać. Z oficjalnego posta udostępnionego na Twitterze Dead Space’a dowiadujemy się, że nowe-stare przygody Isaaca Clarke’a poznamy dokładnie 27 stycznia o godzinie 17:00 czasu polskiego.

Warto pamiętać, że dla szczególnie niecierpliwych oddana została opcja preloadu, czyli możliwość wcześniejszego pobrania plików gry. Najwięcej czasu na to mają posiadacze konsol Xbox Series X/S – Dead Space Remake mogą pobrać już od 20 stycznia. W dalszej kolejności są użytkownicy PlayStation 5 oraz komputerów osobistych. Oni otrzymają taką możliwość 25 stycznia od godziny 17:00.

Być może wielu graczy zastanawia się nad sensem ogrywania tytułu, którego pierwotną wersję zna się lepiej niż własną kieszeń. Warto jednak pamiętać, że remake Dead Space’a został gruntownie ulepszony względem oryginału. O ile wciąż mówimy tu o takiej samej fabule (z kilkoma drobnymi wyjątkami), tak warstwy wizualna i dźwiękowa zostały zaadaptowane do aktualnych, wysokich oczekiwań.

Szczególnie ten drugi aspekt ma nam dosłownie zjeżyć włos na głowie. Takim doświadczeniem podzielił się jeden z deweloperów, David Robillard, który piastuje funkcję dyrektora technicznego projektu. Według niego ciężko jest ogrywać remake nocną porą w słuchawkach, ponieważ jest to zbyt przerażające. Oto, co powiedział w rozmowie z magazynem PLAY:

Kiedy gram w nocy, nie mogę tego robić na słuchawkach. To jest po prostu zbyt przerażające. To nie tylko kwestia grafiki, ale też sposobu, w jaki radzimy sobie z dźwiękiem, atmosferą, efektami, mając systemy, które będą próbowały cię wystraszyć. Wiesz, te rzeczy można byłoby zrobić na konsoli PS4, ale nie na takim poziomie, na jakim robimy je dzisiaj – powiedział Robillard.

Źródło:
"grim_reaper"- GRY-OnLine
Klemens
2023-01-24 11:31:29
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow